IT-tukiverkostossa ei kukaan jää oman onnensa varaan

Voi kääk! Eikö kone suostu käynnistymään vai katosiko tärkeä tiedosto bittitaivaaseen? Tai pahempaa: eikö kellään ole oikeastaan harmainta hajua järjestelmienne yleisestä toimivuudesta, IT:nne elinkaaresta ja virusturvasta? Älä suotta vaivu IT-epätoivoon, Tampereen Puhelimen IT-tuki hoitaa ongelman kuin ongelman ripeästi ja vältyt monilta jatko oireilta.

IT TUEN MONET HOITOMUODOT:

ICT SPECIAL - Resepti kokonaisvaltaiseen hoitosuhteeseen

ICT Special on yrityksen IT:n kokonaisvaltaiseen hoitosuhteeseen tarkoitettu keskeinen palvelumuotomme. Se tarkoittaa asiakkaan IT:n nykytilan kuntokartoitusta ja sen pohjalta tehtävää kehittämistä, optimointia, seurantaa ja päivitystä. Näin pidetään proaktiivisesti huolta, ettei ongelmatilanteita pääse syntymään, IT-kunto on huipussaan ja työteho tapissa. Ja jos oireita vielä ilmenee, koko IT-tuki eri hoitomuotoineen on asiakasyrityksen käytössä.

YRITYSTUKI - Asiantuntija apunasi puhelimen tai sähköpostin päässä

Yritystukinumeromme on ongelmatilanteiden 112. Yritystuessa - puhelimitse, sähköpostitse tai

verkon välityksellä etänä - ratkomme noin 90% asiakkaidemme IT-ongelmista. Mikäli puhelimessa annetut ohjeet eivät selvitä tilannetta, ottaa ICT-asiantuntijamme koneesi etäyhteydellä haltuunsa. Sinä voit tässä kohtaa irrottaa sormesi näppäimistöltä, nauttia kupin kahvia ja seurata tietokoneruudullasi livenä tapahtuvaa pelastusoperaatiota. Jos tämäkään ei korjaa ongelmaa, lähetämme apua paikan päälle.

LÄHITUKI - Apujoukot paikan päälle

Jos ongelmia ei saada ratkaistua etäältä verkon välityksellä tai puhelimitse, lähetetään IT-asiantuntija kotikäynnille selvittämään tilannetta. Lähitukea vaatii noin 10% asiakkaidemme ongelmatilanteista. Samalla voidaan varmistaa, että ylläpitopalvelut ovat ajan tasalla. Ylläpitopalveluun kuuluvilla erinäisillä automaattisilla päivityksillä ja hälytyksillä tietokoneiden, palvelinten ja perussovellusten kaytettävyys ja tietoturva pysyvät kunnossa vuoden jokaisena päivänä.