Tervetuloa Verkkokaupoille!

Nyt se on auki, nimittäin Tampereen Puhelimen ikioma verkkokauppa!  Rautakaupoille on osoitteesi, kun tarvitset ripirapi piuhan pelastamaan palaveritilanteen tai yrityksen läppärit pitää päivittää uudempiin.
 Mikä parasta: voimme luvata aina kilpailukykyisimmät hinnat.

-Jos verkkokaupasta tilaa pieniä tarvikkeita aamulla, ovat ne jo iltapäivällä toimitettu kotiin tai toimistolle. Verkkokaupastamme näkee saman tien, onko tuotetta varastossa ja mikä on toimitusaika. Tämän helpommaksi ICT-tarvikkeiden tilaaminen ei enää muutu, Tampereen Puhelimen avainasiakaspäällikkö Mika Ahola ja markkinointipäällikkö Jenni Hantula hehkuttavat. Maaliskuussa avattu verkkokauppa on tarkoitettu Tampereen Puhelimen yritysasiakkaille. Kaupasta löytyy yli 200 000 erilaista laitetta, konetta ja tarviketta. Laaja valikoima, erinomainen saatavuus ja aina kilpailukykyiset hinnat varmistetaan käyttämällä useita eri tukkureita.

Hankinta helpoksi, palvelu paremmaksi

Hantula ja Ahola painottavat, että Tampereen Puhelimen yritysasiakkaat voivat jatkossakin olla yhteydessä omaan yhteyshenkilöönsä. Neuvoja ja vinkkejä saa entiseen tapaan, eikä tyhmiä kysymyksiä ole.

-Jeesaamme mielellämme hankinnoissa. Verkkokauppa on hyvä ja toivottu lisä palvelutarjontaamme, mutta sen tarkoitus ei ole korvata henkilökohtaista asiakaspalveua. Olemme edelleenkin vahvasti mukana asiakkaidemme arjessa, henkilökohtaisia tapaamisia unohtamatta, Ahola alleviivaa.

Verkkokauppa on suunniteltu helppokäyttöisyys edellä: verkkopauppanäkymä on räätälöitävissä tarvittaessa jokaisen asiakkaan mieltymysten mukaan, ja sinne kerätään asiakkaiden tarpeisiin sopivia valmiita tuotepaketteja, jotka helpottavat tilausten tekemistä.

-Voimme koota verkkokauppaan kullekkin yritykselle sopivia paketteja, johon sisältyy koneen ja puhelimen lisäksi esimerkiksi telakka ja hiiri. Tämä tekee ostamisesta helppoa ja jouhevaa, sillä valmis tuotepaketti on siirrettävissä ostoskoriin yhdellä klikkauksella, Ahola selvittää.

Tilaushistoria, tuo sähköinen muistilista

Tampereen Puhelimen verkkokauppa on kuin marokkolainen basaari - sillä erotuksella, ettei tinkaamista tarvita, sillä hinnat on asetettu valmiiksi alas. Tämän tästä mukaan tuodaan myös säästelemättömiä kampanjatarjouksia.

Ja on verkkokaupoilla käymisestä muutakin iloa: Hantula nimittäin muistuttaa, että yrityksen ostojen seuraaminen helpottuu, kun ne tehdään verkossa.

-Nyt asiakkaidemme on helppo seurata suoraan verkossa, milloin ja mitä on tilattu. Esimerkiksi samojen tuotteiden uudelleen tilaaminen on tällöin kätevää.

Mahdollisuus verkko-ostamiseen on herättänyt Tampereen Puhelimen asiakkaissa jo alkuvaiheessaan jonkin sortin ryntäyksen ja tilaustunnusten toimittamisessa on käynyt kuhina.

-Kun jokaisen piuhan, uuden läppärin tai tabletin hankkimiseen ei kulu enää puolta päivää, voivat yritykset keskittyä omaan liiketoimintaansa. Meidän asiakaspalvelumme puolestaan vastaa kaikkiin verkkokauppaa koskeviin kysymyksiin ja omalta yhteyshenkilöltä saa tunnukset, joilla pääsee klikkailemaan itsensä kaupoille, Hantula kertoo.

TILAA OMAT TUNNUKSESI JO TÄNÄÄN KLIKKAAMALLA ITSESI OSOITTEESEEN: