Tampereen Puhelimen IT-tukipalveluiden reseptit ja suositukset

Kenelle ICT SPECIAL jatkuvana hoitosuhteena sopii?

Kenelle tahansa. Olipa yrityksesi yhden miehen bisnes tai monen sadan henkilön korporaatio, tuo ICT SPECIAL huolettomuutta ja varmuutta. Kun ulkoistat IT-kuntosi ylläpidon ja sitä kautta myös IT-tuen meille, voit olla varma, että kaikki toimii niin kuin pitääkin etkä maksa hoitomaksuja moneen suuntaan. Meillä on asiantuntijoita joka lähtöön, eikä mikään ongelma ole ylitsepääsemätön.

Mitä maksaa?

IT-tukipalveluihin kuuluu runsas joukko erinäisiä palveluita ja ominaisuuksia, joista voidaan räätälöidä kullekkin tarpeelliset. Hinta määräytyy yrityksen koon, tukikokonaisuuden ja henkilöstön sekä laitteiden määrän mukaan. Tällä tavalla et asiakkaana maksa koskaan turhasta.

Millaisia oireita ratkotaan?

Kaikki haasteet otetaan vastaan. Useimmiten ratkotaan laitteiden (tietokoneet, tulostimet) ja sovellusten (Office, sähköposti) käyttöön liittyviä ongelmia. Perinteisiä pulmia ovat myös salasanojen unohtamiset ja tiedostojen katoamiset. Kaikkien kinkkisemmät tapaukset ratkotaan yhteistyössä kollegoiden kanssa.

Mitä kannattaa tehdä itse?

Perusasioita voi tehdä oman osaamisen ja innokkuuden mukaan: Paperin täyttö tulostimeen, WLAN-yhetyden päälle kytkeminen, verkkopiuhan tarkastaminen, virtajohtojen kytkeminen jne. Mutta kaiken tämän voi jättää meidän asiantuntijoiden huoleksi!

Miten probleemia voi ennaltaehkäistä?

Hyvällä IT-ympäristön ylläpidolla ja kehityksellä. Toimiva elinkaaren hallinta sekä laitteiden että järjestelmien osalta on kaiken a ja o. Nämäkin palvelut saat toki Tampereen Puhelimelta. Pyydä meiltä parhaat reseptit yrityksesi IT-tarpeisiin. Piipahdamme mielellämme kotikäynnillä yrityksessäsi tai voit tulla IT-tohtorin vastaanotolle osoitteeseen Patamäenkatu 18!

Suosittelemme myös vilkaisemaan artikkeliamme IT-tukiverkostossa ei kukaan jää oman onnensa varaan !