Tampereen Puhelin mukana Ihan(an) tavallinen päivä -kampanjassa

Lastensairaala tarvitsee paikallista yhteistyötä!

Oman lapsen sairastuminen on vanhemman huolista suurin. Hoitoon tarvitaan laadukas sairaala varusteineen, mutta lasten tulee saada olla myös lapsia - sairastumisen keskelläkin.

Tampereen Puhelin on ilolla mukana Ihan(an) tavallinen päivä -varainkeruukampanjassa, jonka tuotolla Taysin uudelle lastensairaalalle hankitaan muun muassa leluja, pelejä, kehtoja ja kirjoja.

Lasten viihtymisen lisäksi tärkeä kohde ovat myös keskoskaapit.

-Vastasyntyneiden teho-osastolla keskoskaappien tarve on valtava. Uusia kaappeja tarvitaan 17, ja ne  maksavat 26 000 euroa  kappale. Kampanja on tähän mennessä kerryttänyt jo noin 240 000 euroa, mutta vielä  tarvitaan yhdessä auttamisen meininkiä, Tampereen Lastenklinikan Tuki Ry:n projektipäällikkö Susanna  Lohiniemi kertoo.

Monta tapaa auttaa - Tampereen Puhelin lahjoittaa kampanjanumerot ja Rappunäyttöjen mainospinnat

Tampereen Puhelin toi kortensa kekoon ja on organisoimassa varainkeruuta varten mm. puhelinnumerot, joihin yksityiset ja yritykset voivat soittamalla lahjoittaa.

Soittamalla numeroon:
0606-1100300 lahjoitat 10€
0606-1100301 lahjoitat 20€
0606-1100203 lahjoitat 50€

Myös tamperelaisten taloyhtiöiden rapuista löytyvien digitaalisten Rappunäyttöjen mainostilat lahjoitettiin kampanjan käyttöön.

-Talossamme monilla on pieniä lapsia ja aihe on siten sydäntä lähellä. Haluamme haastaa eritoten pirkanmaalaiset yritykset mukaan  kampanjaan. Pienetkin teot merkitsevät paljon ja auttaa voi monella eri tavalla! markkinointipäällikkö Jenni Hyry Tampereen  Puhelimesta kannustaa.

Tarinoita lahjoitusten takana voi lukea osoitteessa lahjoitalapsille.fi tai Facebookissa Tampereen Lastenklinikan Tuki Ry.n sivuilla.