Tampereen Puhelin ja Tappara lisäävät kierroksia katsomossa

Lähestyvä kiekkokausi tarkoittaa sopimusten solmimista myös yhteistyökumppanuuksissa. Tampereen Puhelin on nähty Tapparan otteluisäntänä Hakametsässä jo kolmena Liiga-kautena ja ICT-palvelutalo solmi nyt toistaiseksi voimassaolevan yhteistyösopimuksen paikallisjoukkueensa kanssa.

– Voi sanoa, että etenimme Tapparan kanssa kihloista naimisiin. Tavoitteena on tarjota yhdessä entistä parempia ottelukokemuksia kiekkokansalle ja elämyksiä paikallisväelle, sekä kaukalossa että sen ulkopuolella, Tampereen Puhelimen markkinointipäällikkö Jenni Hyry toteaa.

Tampereen Puhelimen ja Tapparan suurimpia yhteisponnistuksia on ollut Hakametsän jäähallin mittava wlan-uudistus, joka teki hallista kertaheitolla Suomen moderneimman jäähallin tietoliikenteen osalta.

-          Kiekkokansasta 70 % käyttää ottelun aikana älypuhelinta ja ottelukokemukseen on tärkeä panostaa. Hakametsässä tuhannet katsojat voivat Tampereen Puhelimen rakentaman wlanin ansiosta käyttää sosiaalista mediaa, katsoa videoita tai selata nettiä ilman tietoliikenneongelmia, Tapparan myyntipäällikkö Jukka Lauttalammi iloitsee.

Toimivan tietoliikenteen lisäksi sirkushuveja

Tappara ja Tampereen Puhelin etsivät yhä uusia väyliä yllättää yleisönsä. Katsojat osaavat jo odottaa myös sirkushuveja. Tampereen Puhelimen otteluisännyysillat ovat tuoneet Hakametsään niin Pate Mustajärven keikalla, Faniboksi-valokuvauskopin kuin puhelinsoiton Floridaan Aleksander Barkoville.

-          Tampereen Puhelimen kaltaisen kumppanin kanssa on innostavaa tehdä yhteistyötä, sillä heiltä tulee rohkeita ehdotuksia ja heillä on halu pistää aina vähän paremmaksi, Lauttalammi kiittelee.

Tampereen Puhelimelle on tärkeää olla paikallisten parissa ja panostaa asiakaskokemukseen kaikissa kohtaamisissa.

-          Asiakastapahtumat ovat iso osa toimintaamme – oli kyse sitten yritys-, taloyhtiö- tai henkilöasiakkaista – ja haluamme olla siellä, missä tamperelaiset viettävät aikaa. Tapahtumat ovat myös loistava tapa käydä dialogia: me opimme tuntemaan pirkanmaalaisia ja he oppivat tuntemaan meitä. Asiakaskokemus on sekä meille että Tapparalle numero yksi, Hyry painottaa.

Tulevasta otteluisännyydestä ja muista tempauksista tullaan tiedottamaan Tampereen Puhelimen Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/tampereenpuhelin/.

Lisätietoja:

Markkinointipäällikkö Jenni Hyry, Tampereen Puhelin Oy, 044 347 6969, jenni.hyry@tampereenpuhelin.fi

Myyntipäällikkö Jukka Lauttalammi, Tappara / Tamhockey Oy 045 136 5383, jukka.lauttalammi@tappara.fi

Tampereen Puhelin Oy on paikallinen tietoliikenne- ja ratkaisutalo. Tarjoamme kattavat tietoliikenne-, viestintä- ja ICT-ratkaisut niin kuluttajien, taloyhtiöiden kuin yritystenkin tarpeisiin. Saat meiltä laitteet ja järjestelmät, asennuksen, huollon ja koulutuksen. Paikallisena palveluntarjoajana tarjoamme nopeaa, kasvollista ja ketterää palvelua. www.tampereenpuhelin.fi ja www.facebook.com/tampereenpuhelin/