Lokakuun bonuskanava katselukorttiasiakkaillemme: Viasat History

Historian havinaa & tämän päivän populaarikulttuuria!

Katselukorttiasiakkaamme pääsevät nauttimaan lokakuussa Viasat History -kanavasta!

Kanava tarjoaa sinulle syväsukelluksen merkittävimpiin historiallisiin hetkiin ja tarjoaa viimeisimmät teoriat evoluutiostamme sekä kulttuurimme juurista. Kanava tarjoaa kiehtovaa ohjelmaa vuorokauden ympäri.

Mikäli korttia ei vielä löydy ja asut taloyhtiössä joka on piuhojemme päässä, tilaa oma katselukorttisi nyt. Saat sen kolmeksi kuukaudeksi veloituksetta! (hinta norm. 2,90€/kk).

Kuukauden bonuskanavan löydät kanavapaikalta 98.

Elizabeth I (Britannia 2005)

Elisabeth I oli yksi Englannin rakastetuimpia hallitsijoita. Hän yhdisti uskonriidassa jakautuneen kansan ja voitti Espanjan armadan. Oscar-voittajat Helen Miller ja Jeremy Irons tähdittävät HBO:n tuottamaa TV-elokuvaa.

Kaksiosainen draamaelokuva valottaa Elisabet I:n julkista ja henkilökohtaista elämää, etenkin 45-vuotisen hallitsijakauden loppuosaa, esitellen Elisabetin liittolaisia, vihollisia sekä kuningattaren kosijoita. Elisabetin poliittiset sekä sotilaalliset saavutukset muistetaan, mutta neitsytkuningattareksi kutsutun hallitsijan romanttinen elämä on säilynyt toistaiseksi hämärän peitossa.

Sunnuntaina 1.10. klo 21

Pearl Harbor: Totuus (Britannia 2016)

Ennen aamukahdeksaa 7. joulukuuta 1941 japanilaiset iskivät USA:n laivastotukikohtaan Pearl Harborissa. Lopputuloksena oli lähes 2500 kuollutta, kymmeniä tuhoutuneita sotalaivoja sekä USA:n liittyminen toiseen maailmansotaan. Olisiko isku voitu estää?

Kaksiosaisessa dokumentissa läpikäydään syntipukkeja ja skandaaleja, jotka liittyivät Pearl Harborin hyökkäykseen. Sittemmin on osoitettu, että yhdysvaltalaisten tiedustelu olisi saanut vihiä japanilaisten hyökkäyksestä etukäteen. Mutta miksi tätä tietoa ei välitetty eteenpäin?

Maanantaina 9.10. klo 21

Tilaa kanava kotiisi, pääset nauttimaan Viasat History  -kanavasta ja muutamasta muustakin alle kympillä kuussa (MIX8 -kanavapaketti 15,95€/kk)

Nautinnollisia katseluelämyksiä!