Tammikuun bonuskanava katselukorttiasiakkaillemme: Viasat Film Family

Tammikuussa katselukorttiasiakkaamme pääsevät nauttimaan Viasat Film Family -kanavasta!

Kuukauden bonuskanavana aloittaa  2.1. koko perheen viihdekanava Viasat Film Family. Kanava tarjoaa aamusta aina iltapäivään saakka lasten suosikkeja ja koko perheen elokuvia. Iltaa kohden kanavan ohjelmisto muuttuu aikuisia kiinnostaviin komedioihin. Kanava tarjoaa ohjelmaa lähes ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat ovat joko suomeksi puhuttu tai tekstitetty.

Tärppinä tammikuulle:

Vaiana

Lumoava tarina sisukkaasta polynesialaisesta tytöstä, joka kohtaa puolijumalan ja pyrkii toteuttamaan esivanhempiensa antaman tehtävän. Suomeksi puhuttu. La 13.1. klo 20.00

Tenavat-elokuva

Jaska Jokunen, Ressu ja koko muu poppoo palaavat ruutuun tässä herttaisessa tarinassa. Ihana punatukkainen tyttö muuttaa vastapäiseen naapuriin, ja Jaska Jokunen rakastuu. Nyt hän yrittää valloittaa pienen punatukkaisen tytön sydämen, mutta Jaska Jokuselta ei tunnu onnistuvan mikään. Samaan aikaa Ressu kirjoittaa rakkaustarinaa loputtomasta taistelustaan Punaista Paronia vastaan.  Su 21.1. klo 20.00

Kuukauden bonuskanavan löydät kanavapaikalta 417.

Tilaa kanava kotiisi, pääset nauttimaan Viasat Film  -kanavan tarjonnasta ja muutamasta muustakin alle kahdella kympillä kuussa!

Tilaa Viasat Viihde -kanavapaketti vaikka kuukaudeksi kerrallaan hintaan 19,95€/kk!

Iloisia katseluelämyksiä!