Mitä meidän taloyhtiöissämme katsotaan? Osa 2.

Mitä meidän taloyhtiöissämme katsotaan? Etsimme tovi sitten taloyhtiöissämme asuvia ”sohviksia”, jotka kertoisivat kanavamieltymyksistään Wireessä-lehdessämme.

Valitsimme juttuun kolme sohvaperunaa, joista esittelyssä toisena Reetta.

"En koe television katselua ajanhukkana: sitä kautta saa ajatukset muualle ja uppouduttua johonkin ihan muuhun maailmaan"

"Salainen paheeni ovat reality-ohjelmat. Olen nyt katsonut jenkkisarjaa "Sisarvaimot", jossa on mies, jolla on neljä vaimoa. Illalla, kun mies menee nukkumaan, alan katsoa naisten sarjoja; yhdessä katsomme Emmerdalea, Huutokauppakeisareita tai Kuppilat kuntoon -ohjelmaa. Makuuhuoneessamme on toinen telkkari, josta mieheni katsoo omia ohjelmiaan kuten Whealer Dealersia. Käytän myös paljon Katsomoa ja Ruutua: usein eri kanavilta saattaa tulla samanaikaisesti kiinnostava ohjelma, joten on hyvä tietää, että toisen voi katsoa myöhemmin nettipalvelusta. Tai jos sarja tulee liian myöhään, voi senkin katsoa itselle paremmalla ajalla. En koe television katselua ajanhukkana: sitä kautta saa ajatukset muualle ja uppouduttua johonkin ihan muuhun maailmaan. Se on vastapainoa arjelle ja työpäivän jälkeen tarvittu "aivot narikkaan" -hetki -usein syön samalla iltapalan. Itselleni hyviä kanavia voisivat olla myös Discovery ja Animal Planet, tykkään tosi paljon dokkareista. Reissun päällä tulee katsottua ohjelmia myös tabletilla tai kännykällä, mutta kotona ehdoton yhdistelmä on sohva ja älytelkkari".

Haluatko valita kanavasi itse? MIXaa mielesi mukaan ja vaihda kanavaa vaikka kerran kuussa. Tilaa MIX8 -kanavapaketti hintaan 15,95€/kk. Kanavavalikoimaan pääset kiinni täältä.