11.04. Ajankohtaista

Kohti uutta ja yli - Tampereen Puhelin 15 vuotta

Tampereen Puhelin täyttää tänä vuonna 15 vuotta. Sinä aikana olemme kasvaneet paikallisesta teleoperaattorista monipuolisesti yrityksiä, taloyhtiöitä ja asukkaita palvelevaksi ICT-ratkaisutaloksi. 

Nyt on hyvä ottaa katsaus menneeseen ja muistella millainen Tampereen Puhelin oli aikojen alussa. Tai noh, 15 vuotta sitten!

Alussa oli  ADSL

Vuonna 2003 perustetun Tampereen Puhelimen toiminta alkoi teleoperaattoreille tyypillisistä tuotteista ja palveluista: "Se paikallinen"  tarjosi ADSL-liittymiä alueen yrityksille ja kuluttajille - myös viidessä myymälässä ympäri Mansen ja naapurikuntien.

Kuitu maistuu

Nälkä kasvaa syödessä - niinpä siirryimme pian strategisesti uuteen: 2007 aloimme investoida valokuituverkkoon. Se kannatti ja 2009 liiketoimintamme saavutti positiivisen tuloksen. 

Brändin facelift

Hyvässä nosteessa puunasimme ilmemme ja kirkastimme toimintamme kovan ytimen: ylivoimainen asiakaspalvelu alettiin ottaa hyvin... noh, henkilökohtaisesti!

 

ICT-piirakkaa, olkaa hyvä!

Panostus ICt-palveluihin ja osaamiseen vei meidät uusiin sfääreihin. Palvelukattauksemme laajeni pala palalta ja pian pystyimme tarjoamaan koko ICT-piirakan alueemme yrityksille.

 

Kohti uutta ja yli

Muutos on ainoa mikä pysyy. Aluerajat on nyt kaadettu ryminällä ja Tampereen Puhelin on valmis yhä isommille apajille. Muutos ei meitä pelota ja haasteet saavat meidät yhä innostuneemmaksi. Yksi silti pysyy: henkilökohtainen palvelu jokaiselle asiakkaalle. 

Tervetuloa muutos!

Tampereen Puhelimen väki

Tiedotteet

Asiakaspalvelu & Tuki

03 455 1000

asiakaspalvelu
@tampereenpuhelin.fi

Avoinna arkisin klo 8-20

Yritysasiakaspalvelu

Sopimus- ja laskutusasiat
03 455 2000
yritysasiakaspalvelu
@tampereenpuhelin.fi

Häiriöilmoitukset

Palvelu toimii 24/7.
03 455 3000
hairioilmoitukset@tampereenpuhelin.fi

Yritystuki

Ota yhteyttä, kun tarvitset tukea palveluidemme käytössä.
03 455 4000
yritystuki@tampereenpuhelin.fi