Heinäkuun bonuskanava katselukorttiasiakkaillemme C More Sport 1

Heinäkuussa katselukorttiasiakkaidemme bonuskanava on C More Sport 1. Kanava tuuttaa ilmoille huikean määrän suoria urheilulähetyksiä suomalaisten rakastamista lajeista! Nyt heinäkuussa kanavalla näet ratamoottoripyöräilyä, yleisurheilun Timanttiliigaa, raveja sekä tennistä.

C More Sport 1 löytyy normaalitarkkuudella kanavapaikalta 424 ja teräväpiirtona kanavapaikalta 425.  Mikäli innostut sisällöstä, voit tilata C More Sport 1:n pysyvään kanavavalikoimaasi. C More Sport 1 kuuluu sekä C More Total (29,95€/kk) - että C More Sport (24,95€/kk)-paketteihin!

Kuukauden tärpit

MotoGP

Sinivalkoista vauhtia kahdella pyörällä. Mukana KTM-tallia MotoGP-luokassa ajava Mika Kallio sekä Aki Ajon johtama Red Bull KTM Ajo -talli.

Heinäkuussa MotoGP-sirkus suuntaa Saksaan, Chemnitzin lähellä sijaitsevaa Sachsenringiä. Radan tiukat kurvit ja syvälle uurtavat alamäet pistävät ajajat tiukille. Huippunopeudet yltävät Sachsenringillä lähes 300 km/h asti. Selostajina Marko Terva-aho ja Matti Kiiveri.

Yleisurheilun Timanttiliiga

Maailman huippujuoksijat ja kenttäatleetit eivät pidä kesälomia, joten Timanttiliiga on täydessä tohinassa. Muhkeista palkinnoista taistellaan mm. Lausannessa ja Monacossa.

Yleisurheilun Timanttiliiga kerää maanosien huiput yhteen kisaamaan paremmuudesta sekä muhkeista palkintorahoista. Lisäksi jännitetään, millaisia näyttöjä eurooppalaiset urheilijat antavat kesän EM-kisoihin Berliiniin. Selostajana sinivalkoinen ääni Antero Mertaranta ja kommentaattorina Tommi Evilä.

Tennis

Kesään kuuluvat mansikat, grillaus, hyttyset ja tietenkin tennis. C More Sport 1 seuraa tenniksen ATP-kiertuetta, Henri Kontisen nelinpelejä unohtamatta.

C More välittää ATP 1000 -luokan turnaukset suorina lähetyksinä ja suomenkielisellä selostuksella maanantaista sunnuntaihin. Selostajana sinivalkoinen tennisääni Jari Hedman.

Ravit

Keskellä kauneinta kesää ovat hevosvoimat parhaassa vauhdissa. Heinäkuussa ravataan mm. St. Michel -ajot Mikkelissä, lämminveristen Suurmestaruus Porissa sekä Kuninkuusravit Rovaniemellä.

Nautinnollisia katseluhetkiä C More Sport 1:n parissa !

Hyväntuulisin terveisin,
Tampereen Puhelin