Elokuun bonuskanava katselukorttiasiakkaillemme FUEL TV !

Elokuussa on luvassa vauhdin hurmaa, kun kuukauden Bonuskanava Fuel TV HD pärähtää ruutuun kanavapaikalle 210. Kyseessä on vauhdikas urheilupainotteinen kanava, joka esittää teräväpiirtolaadulla mm. skeittausta, surffausta, lumilautailua, BMX-pyöräilyä, motocrossia sekä muita ohjelmia näiden lajien ympäriltä. Kanava on englanninkielinen, tekstitys suomeksi (lukuun ottamatta suoria lähetyksiä)

Kuukauden bonuskanavan löydät kanavapaikalta 210.

Tilaa kanava kotiisi, pääset nauttimaan Fuel TV HD -kanavan tarjonnasta ja muutamasta muustakin reilulla kympillä kuussa!

Tilaa MIX 8-kanavapaketti vaikka kuukaudeksi kerrallaan hintaan 15,95€/kk!

Heinäkuun loppuun saakka saat nauttia hieman erilaisesta vauhdista, kun heinäkuun kuukauden Bonuskanava C More Sport 1 näyttää mm. Timanttiliigaa sekä MotoGP:tä. Käännähän vastaanottimesi kanavalle 424 tai 425 (HD) ja nauti vauhdin hurmasta.

Tilaa kanava kotiisi, pääset nauttimaan urheilusta ja muustakin viihteestä!

Tilaa C More Sport-kanavapaketti vaikka kuukaudeksi kerrallaan hintaan 24,95€/kk tai C More Total hintaan 29,95€/kk

Tee C More Sport tai C More Total -kanavapaketistasi kuuden kuukauden määräaikainen sopimus, tarjoamme ensimmäisen kuukauden veloituksetta!

Hyväntuulisin terveisin,

Asiakaspalvelu