Asiakaspalvelu & Tuki

03 455 1000

asiakaspalvelu
@tampereenpuhelin.fi

Avoinna arkisin klo 8-20

Yritysasiakaspalvelu

Sopimus- ja laskutusasiat
03 455 2000
yritysasiakaspalvelu
@tampereenpuhelin.fi

Häiriöilmoitukset

Jos epäilet häiriötä Tampereen Puhelimen laitteissa, verkossa tai palveluissa, ilmoita siitä meille.
03 455 3000
hairioilmoitukset
@tampereenpuhelin.fi

Palvelu toimii 24/7.

Yritystuki

Ota yhteyttä, kun tarvitset tukea palveluidemme käytössä.
03 455 4000
yritystuki@tampereenpuhelin.fi

Teknisistä ja turvallisuussyistä johtuen vian sijainti on viitteellinen. Häiriömerkintä sijaitsee häiriöalueen keskustassa, ja häiriön laajuus kerrotaan mahdollisuuksien mukaan häiriön kuvaustekstissä. 

Grillikylki-ongelma - KORJATTU

Alkamispäivä: 9.2.2017
Alkamisaika: noin klo 14
Vaikutus
Laajuus
Korjauksen tilanne: Vika korjattu
Grillikylki-teksti on ilmestynyt tänään TV-ruutuun, jos televisio tai digiboksi on ollut päällä, sinulla on käytössäsi Conaxin päätelaite tai TV, jossa on CAM- tai CI+-moduli sekä maksukanavien katsomisen mahdollistava maksukanavakortti.

Grillikylki-ongelma on saatu korjattua eikä tekstin pitäisi enää näkyä TV-ruudussa.
Jos teksti kuitenkin vielä ruudullasi näkyy, johtuu tämä todennäköisesti siitä, että teksti on jäänyt laitteen muistiin eikä laitteen virtaresetti välttämättä poista ongelmaa.

Näissä tapauksissa suosittelemme tekemään tehdasasetusten palautuksen, varsinkin Wboksin ja Humax PVR -päätelaitteille. Jos tämä ei auta, kannattaa tämä tehdä uudelleen siten, että katselukortti otetaan pois tehdasasetusten palautuksen ajaksi.

Jos mikään edellä mainituista toimenpiteistä ei auta, tekstin pitäisi hävitä itsestään noin tunnin - puolen toista jälkeen.

Laitteissa, jotka ovat päivällä olleet poissa päältä tai stand by -tilassa, ei ongelmaa ilmene.

Pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Lisätietoja tarvittaessa Tampereen Puhelimen häiriöilmoituksista: 03 455 3000 (kuluttajat), 03 455 4000 (yritykset), hairioilmoitukset@tampereenpuhelin.fi