Asiakaspalvelu & Tuki

03 455 1000

asiakaspalvelu
@tampereenpuhelin.fi

Avoinna arkisin klo 8-20

Yritysasiakaspalvelu

Sopimus- ja laskutusasiat
03 455 2000
yritysasiakaspalvelu
@tampereenpuhelin.fi

Häiriöilmoitukset

Jos epäilet häiriötä Tampereen Puhelimen laitteissa, verkossa tai palveluissa, ilmoita siitä meille.
03 455 3000
hairioilmoitukset
@tampereenpuhelin.fi

Palvelu toimii 24/7.

Yritystuki

Ota yhteyttä, kun tarvitset tukea palveluidemme käytössä.
03 455 4000
yritystuki@tampereenpuhelin.fi

Teknisistä ja turvallisuussyistä johtuen vian sijainti on viitteellinen. Häiriömerkintä sijaitsee häiriöalueen keskustassa, ja häiriön laajuus kerrotaan mahdollisuuksien mukaan häiriön kuvaustekstissä. 

ICMP-protokollan käyttöä on rajoitettu

Alkamispäivä: 9.2.2018
Alkamisaika: noin klo 13
Vaikutus
Laajuus
Korjauksen tilanne: Vian tarkempi selvitys käynnissä
Tampereen Puhelin on rajoittanut ICMP-protokollan käyttöä aluedataverkossaan. Rajoitus ei estä ICMP-liikennettä internetin suuntaan eikä vaikuta internetyhteyden toimintaan.

Esto on seurausta ICMP-palvelunestohyökkäyksistä. Rajoituksella pyrimme varmistamaan internetyhteyden mahdollisimman hyvän käytettävyyden ja palveluiden jatkuvuuden.

ICMP-protokollan rajoittamista on jatkettu edelleen maanantaihin 3.9.2018 saakka, jolloin arvioimme tilannetta uudelleen.

Pahoittelemme rajoituksesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Lisätietoja tarvittaessa Tampereen Puhelimen häiriöilmoituksista: 03 455 3000 (kuluttajat) tai 03 455 4000 (yritykset).