Asiakastuki

Asiantunteva asiakastukemme on tukenasi aina, kun tarvitset apuja ja neuvoja.

Olemme koonneet tälle sivustolle tärkeitä tietoja palveluidemme käyttöönottoon ja käyttöön liittyen sekä ohjeita ja vinkkejä ongelmatilanteisiin.

Ja aina voit pirauttaa meille tai poiketa paikanpäälle palvelupisteellemme - autamme sinua ilomielin.

Asiakaspalvelu & Tuki

03 455 1000 
asiakaspalvelu@tampereenpuhelin.fi
Avoinna arkisin klo 8 - 20

Ystävällisen asiakaspalvelumme kautta hoidat liitymä- ja laskuasiasi vaivattomasti ilman pitkiä jonotusaikoja.

Lisää vauhtia nettiin tai sisältöä televisioosi!

Saat myös lisätietoa ajankohtaisista kampanjoista sekä tilattua tarvittavat lisäpalvelut, olipa kyse sitten lisänopeuksista tai kanavapaketeista.

Yritystuki

03 455 4000
yritystuki@tampereenpuhelin.fi
Avoinna arkisin klo 8 - 16

Kun tarvitset tukea palveluiden käyttöönotossa tai käytössäsi olevissa palveluissa, ota yhteyttä!

Osaavat ICT-asiantuntijamme auttavat etänä ja tulevat tarvittaessa myös paikanpäälle.

Häiriöilmoitukset

Jos epäilet häiriöitä Tampereen Puhelimen laitteissa, verkossa tai palveluissa, voit tehdä niistä häiriöilmoituksen kätevästi samaan numeroon 03 455 4000.

Häiriöilmoitukset

03 455 3000
hairioilmoitukset@tampereenpuhelin.fi 
Avoinna 24 h

Jos epäilet häiriötä Tampereen Puhelimen laitteissa, verkossa tai palveluissa, tee siitä ilmoitus häiriöilmoituksiimme.

Palvelu toimii 24/7.

 

Yritysasiakaspalvelu

03 455 2000
yritysasiakaspalvelu@tampereenpuhelin.fi
Avoinna arkisin klo 8 - 20

Haluatko  lisätietoa palveluistamme?

Lisätilaukset, osoitteenmuutokset ja laskutiedustelut hoituvat kätevästi samasta numerosta.

Hämeenkatu 28, Tampere

Avoinna arkisin klo 10 - 18

 

Jos tarvitset tukea palveluidemme käyttöönotossa, käytössä tai vaikkapa laskutukseen liittyen, poikkea paikan päälle.

Autamme sinua ilomielin, olitpa sitten kuluttaja- tai yritysasiakas!