Previous Page  4-5 / 24 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4-5 / 24 Next Page
Page Background

4

5

WIREESSÄ 2018

WIREESSÄ 2018

Miksi ihmeessä verkkokauppa ylipäänsä

lanseerattiin?

- Niin, toisaalta miksi ei: ICT-talona olisi hassuakin, ettemme tarjoaisi

laitteitamme verkossa, puhummehan digitaalisuuden mahdollisuuk-

sista asiakkaillemme. Lanseerasimme verkkokaupan asiakaspalvelu

edellä. Alkujaan loimme sen pienemmän pään asiakkaille, mutta nyt

sitä käyttävät jo muiden muassa Posti, Solita ja Pilkington.

Oho, isoja nimiä. Onko paikallinen Tampereen

Puhelin siirtynyt valtakunnalliseen liigaan?

- Toki isot asiakkuudet ovat avanneet silmiä sille, ettei meillä ole enää

alueellisia rajoja. Ratkaisuillamme ja osaamisellamme skaalaudumme

yhä laajemmalle, eivätkä edes kansainväliset asiakkuudet ole ulot-

tumattomissa. Otimme pitkään varovaisia askeleita, sillä haluamme

varmistaa, että palvelulupauksemme henkilökohtaisesta asiakaspal-

velusta säilyy, vaikka aluerajat ylittyisivät.

2

Pääkirjoitus

5

Verkkokauppa avasi portteja

6

Wirepas vyöryy maailmalle

8

ICT-remmin vahvat lenkit

12

Kohti uutta ja yli - Tampereen Puhelin 15 vuotta

14

Pirkanmaa rakentaa isosti

16

Katselukulttuuri muuttuu

18

Tampereen Puhelimen Sohvaperunat

20

Sporttia joka sorttia

21

Asentajan päiväkirja

22

Talossa tapahtuu

SISÄLLYS

WIREESSÄ

Tampereen Puhelimen asiakaslehti 1/2018

s. 2

s. 8

s. 21

Kun Tampereen Puhelimen verkkokauppa avattiin

kädenojennuksena asiakkaille, antoi markkinoin-

tipäällikkö

Jenni Hantula

sille sormensa. Sitten

verkkokauppa vei molemmat kädet. Se, minkä piti

olla ostoväylä pienasiakkaille, avasikin portit valta-

kunnalliseen toimijuuteen.

RAJOJEN YLI

Miten se sitten toimii ja keitä erityisesti palvelee?

- Parhaiten verkkokauppamme palvelee yrityksiä, joilla on toistuvia

”raudan” eli laite- ja tarviketarpeita. Voimme tehdä verkkokaupasta

juuri heidän näköisensä asiointikanavan. Parasta asiakkaan kannalta

onkin räätälöitävyys, integroitavuus eri järjestelmiin ja asioinnin

helppous. Parasta asiakkaan kannalta onkin räätälöitävyys, integroi-

tavuus eri järjestelmiin ja asioinnin helppous. Voimme esimerkiksi

räätälöidä verkkokauppanäkymän sellaiseksi, että siinä näkyy vain

asiakkaalle relevantti tuotekattaus.

Kuinka henkilökohtaisuudesta pidetään kiinni,

jos palveluita viedään verkkoon?

- Moni ohjaa asiakkaansa jo tyystin verkkoon, mutta näin ei meillä

ole. Käymme edelleen henkilökohtaisesti asiakkaidemme luona,

myös verkkokaupan käyttöönoton osalta. Yhtä lailla asiakas voisi

tilata tuotteet myyjältämme, mutta nyt se on mahdollista myös

verkossa.

VERKKOKAUPPA

AVASI PORTTEJA

nyt mennään yhä

isommille laitumille

YRITYKSET

TSEKKAA

ITSE!

Käy kierroksella

TUNNUS: VIERAILIJA

SALASANA: TPkauppa

KAUPPA.TAMPEREENP

UHELIN.FI