Syyskuun bonuskanava katselukorttiasiakkaille: Viasat Explore HD

SYYSKUUN BONUSKANAVA - VIASAT EXPLORE HD

Kuukauden kanava syyskuussa on Viasat Explore HD. Kanava täynnä seikkailuja ja voimia koettelevia tilanteita. Viasat Explore HD tarjoaa seikkailunhaluisille kiehtovia dokumentteja nopeista autoista aina extreme-kalastukseen

Kuukauden bonuskanavan löydät kanavapaikalta 491. HD-kanavien katselu edellyttää Cable Ready HD televisiota tai digiboksia.

KUUKAUDEN TÄRPIT

Miten niksit toimivat | Maanantaisin klo 19.45
Pyroteknikko, kemisti ja insinööri Mike Sansom, hänen koekaniininsa TV- ja radiotoimittaja Marcus Bronzy sekä koomikko Stephen Grant kokeilevat parhaimpia, huonoimpia ja hulluimpia niksejä arjen pulmiin.
TV-sarja ammentaa niksinsä parhaimmista ja hauskimmista YouTube-videoista, joita koomikoista ja tutkijoista koostuva paneeli tekee uusiksi. Jaksoissa keskitytään eri alan nikseihin ja stuntteihin: ruuanlaitto, teknologia, autot, urheilu, terveys, tee-se-itse -niksit. Mikään aihealue ei ole vierasta tai pyhää tälle porukalle.

Mahdoton kalareissu | Maanantaisin klo 22.45
Mahdoton kalareissu on omistettu kaikille kalastajille, jotka eivät saa tarpeekseen salaperäisistä vedenpinnan alla lymyävistä vonkaleista. Tämän kaveriporukan tavoitteena on löytää maailman isoin karppi. Toivottavasti ei ole tyytyminen vain kalajuttuihin.
Viimeisen päälle kalahullu Ali Hamidi ja hänen kaksi kalakaveria kiertävät ympäri maailmaa. Serbia ja Bosnia, Ranska, Espanja ja jopa Thaimaa. Tällä kalareissuilla kaverit yrittävät pyydystää maailman isointa karppia. Tuota suomuista eväkästä, jonka paino olisi enemmän kuin 220 kg!

Haluatko nauttia kanavan sisällöstä jatkossakin? Pääset nauttimaan Viasat Explore HD -kanavan tarjonnasta ja muutamasta muustakin reilulla kympillä kuussa!

Tilaa MIX 8-kanavapaketti vaikka kuukaudeksi kerrallaanhintaan 15,95€/kk!

Kanavan löydät myös Viasat Viihde-paketista. Viasat Explore HD-kanavan ohella paketista löydät uutuusleffoja, dokumenttikanavia sekä runsaasti katsottavaa myös perheen pienemmille

Tee Viasat Viihde -kanavapaketista kuuden kuukauden määräaikainen sopimus, tarjoamme ensimmäisen kuukauden veloituksetta!

@elmo.fi

@elmo.fi