31.08. Asiakastiedotteet

”Aaltosen Janne (- - -), moi!”

 

Tampereen Puhelin on nosteessa. Taloyhtiöpuolella olemme jo markkinajohtaja Pirkanmaalla ja yritysliiketoiminnassa kotiuttaneet valtavia onnistumisia ja asiakkuuksia viime vuosina. Taustalla olemme parantaneet palveluitamme, kehittäneet prosessejamme ja rakentaneet uudelleen yrityskulttuuriamme ollaksemme Suomen parhaita ICT-taloja. Olemme onnistuneet myös rekrytoimaan aivan käsittämättömän kovaa osaamista.  

 

Olemme kasvaneet varteenotettavaksi palveluntarjoajaksi ison kokoluokan valtakunnallisissa kilpailutuksissa. Turha vaatimattomuus on karissut matkan varrella.

Samalla olemme huomanneet, että vanha (joskin rakas) nimi ei enää oikein kuvaa meitä. Emmehän ole vain puhelinpulju tai operaattori. Kun puskaradio lauloi ja vetoa alkoi tulla yhä enemmän myös kotikentän ulkopuolelta, oli viimeistään selvää, että sisäisen muutoksen on aika alkaa näkyä myös ulospäin.

Sen muutoksen aika on tänä syksynä. Tulemme ulos uudella nimellä ja ilmeellä. Oletteko valmiita?

 

Tulevien kuukausien ja vuosien tavoitteemme on Tampereen alueen markkina-aseman vahvistaminen ja markkinajohtajuuden saavuttaminen myös ICT:ssä. Lähdemme pelottomina hakemaan merkittävää jalansijaa myös pääkaupunkiseudulla ja Turun alueella.  

Tästä kerromme lisää lähiviikkoina. Ollaan kuulolla – äläkä hämmenny, jos seuraavan kerran, kun puhelimesi soi, sieltä kuuluu ”Aaltosen Janne (- - -), moi!”

 

Hyväntuulisin terveisin,

Janne

Tiedotteet

Asiakaspalvelu & Tuki

03 455 1000

asiakaspalvelu
@elmo.fi

Avoinna arkisin klo 8-20

Yritysasiakaspalvelu

Sopimus- ja laskutusasiat
03 455 2000
yritysasiakaspalvelu
@elmo.fi

Häiriöilmoitukset

Palvelu toimii 24/7.
03 455 3000
hairioilmoitukset@tampereenpuhelin.fi

Yritystuki

Ota yhteyttä, kun tarvitset tukea palveluidemme käytössä.
03 455 4000
yritystuki@tampereenpuhelin.fi