Mikko Äijälä taloyhtiöliiketoiminnan liiketoimintapäälliköksi

Tampereen Puhelimessa kahdeksan vuotta työskennellyt Mikko Äijälä on nimetty taloyhtiöasiakkaiden liiketoimintapäälliköksi. Nimitys tuo suuremmat saappaat, ja samalla ohjattavuutta kehitysprojekteihin.

Äijälä on toiminut aiemmin Tampereen Puhelimen myyntineuvottelijana ja myyntipäällikkönä.

-          Taloyhtiöasiakkaat ovat olleet tontillani tähänkin asti, mutta nyt kun kaikki isännöintitoimistot ja rakennusliikkeet ovat asiakkaitani, saamme keskitettyä kumppanuusajattelua ja asiakkailta tulevat kehitysideat saman yhteyshenkilön kautta, Äijälä kertoo keskeiseksi, asiakkaan suuntaan konkretisoituvaksi eduksi.

Tiivistä innovointia rakennusliikkeiden ja taloyhtiöiden kanssa

Tampereen Puhelimen ja paikallisten rakennusliikkeiden yhteistyö on tiivistynyt viime vuosina ja kasvu näyttää jatkuvan.

-          Uudisrakentamisessa olemme saaneet hyviä onnistumisia ja uusia kumppanuuksia Pirkanmaalla. Emme toimita vain tietoliikenneyhteyksiä vaan olemme rakennusliikkeiden kanssa kehittämässä ja innovoimassa kokonaisuutta – auttamassa näkemään niin sanotusti kiinteistön ”big picture” ja hyödyntämään kaiken sen, mikä on tänä päivänä mahdollista. Tietoliikenne- ja viestintäpalvelut nähdään uudisrakentamisessa tärkeänä asukasviihtyvyyttä lisäävänä tekijänä ja palvelut hankitaankin nykypäivän vaatimukset huomioiden eikä vain ratkaisua, jolla tullaan toimeen.

Myös taloyhtiöiden kanssa halutaan käydä jatkossakin aktiivista keskustelua ja kehittämistä. Tarpeet elävät myös tällä puolella ja dialogia asiakkaiden kanssa halutaan pitää tiiviinä.

-          Digitaalinen Rappunäyttö on tuotteena saanut erittäin hyvän vastaanoton niin taloyhtiöasukkaiden, isännöitsijöiden kuin rappunäytöllä mainostavien yritysten puolelta, joten kysyntää on koko ajan lisää. Palveluiden siirtyessä yhä enenevissä määrin nettiin tietoliikenteen perusnopeuksia nostetaan taloyhtiöissämme myös jatkuvasti. Kaikessa tässä taloyhtiöasiakkaamme voivat kääntyä jatkossa minun puoleeni, Äijälä viestittää.