Marraskuun bonuskanava katselukorttiasiakkaille: Viasat History HD

MARRASKUUN BONUSKANAVA - VIASAT HISTORY HD

Viasat History tekee syväsukelluksen merkittävimpiin historiallisiin hetkiin ja esittelee viimeisimmät teoriat evoluutiostamme sekä kulttuurimme juurista. Kanava tarjoaa kiehtovaa ohjelmaa vuorokauden ympäri. Suurin osa ohjelmista on tekstitetty suomeksi.

Kuukauden bonuskanavan löydät kanavapaikalta 493. HD-kanavien katselu edellyttää Cable Ready HD televisiota tai digiboksia.

KUUKAUDEN TÄRPIT

Tappavaa tietoa | Ke 7.11 klo 20.50 alkaen

Autopommeilla räjäytettyjä ydinfyysikoita. Kotiovelleen ammuttuja tykistöinsinöörejä. Tämä TV-sarja avaa epäilyttäviä tapauksia, jotka johtavat salaliittojen, vakoilun ja juonien jäljille.

Sata päivää voittoon | Su 11.11 klo 19.45 alkaen

Kaksiosainen dokumenttielokuva valottaa miten ympärysvallat voittivat Ensimmäisessä maailmansodassa 100 vuotta sitten. Elokuvassa läpikäydään suursodan 100 viimeistä päivää. Se alkaa vuoden 1918 kevätoffensiivista, jolloin Englanti ja Ranska olivat selkä seinää vasten Saksan hyökkäyksen edessä.

Saksan massiivinen hyökkäys länsirintamalla yllätti Englannin ja Ranskan, jotka pyysivät Australian ja Kanadan kenraaleita John Monashia sekä Arthur Currieta apuun. Kenraalit päättelivät, että ainoa tie voittoon oli eri aselajien – ilma-alusten, tykistön, panssarivaunujen sekä jalkaväen – saumaton yhteistyö. Samalla he tulivat keksineeksi modernin sodankäynnin.

Natsien mystiset murhat | Ma 12.11. klo 22.00 alkaen

Järkyttävimmät natsimurhat. Sarjan jaksoissa käydään läpi natsihistorian tuntemattomia tapauksia, joita havainnollistetaan asiantuntijahaastatteluilla ja dramaattisilla lavastuksilla.

Ensimmäiset kansat | Su 18.11 klo 21:00 alkaen

Maapallolla asuu seitsemän miljardia ihmistä. Miten esi-isämme levittäytyivät mantereelta toiselle? Maailmanlaajuinen etsivätarina tuo esiin uusia löytöjä ja geneettisiä tutkimustuloksia.

Haluatko nauttia kanavan sisällöstä jatkossakin? Pääset nauttimaan Viasat Explore HD -kanavan tarjonnasta ja muutamasta muustakin reilulla kympillä kuussa!

Tilaa MIX 8-kanavapaketti vaikka kuukaudeksi kerrallaanhintaan 15,95€/kk!

Kanavan löydät myös Viasat Viihde-paketista. Viasat Explore HD-kanavan ohella paketista löydät uutuusleffoja, dokumenttikanavia sekä runsaasti katsottavaa myös perheen pienemmille

Tee Viasat Viihde -kanavapaketista kuuden kuukauden määräaikainen sopimus, tarjoamme ensimmäisen kuukauden veloituksetta!

@elmo.fi

@elmo.fi