C Moren suoratoistopalvelu C More Sport ja Total -kanavapaketteihin

Hyviä uutisia kaapeli-tv-asiakkaillemme!

Tarjoamme jatkossa kaikkiin määräaikaisiin C More Total ja C More Sport kanavapakettitilauksiin cmore.fi-suoratoistopalvelun veloituksetta. Suoratoistopalvelun tarjoaa saman sisällön kuin tilattu kanavapaketti ja enemmän.

C More Sport-tilauksella on siis katsottavissa cmore.fi urheilusisältö, C More Total-tilaajat urheilusisällön lisäksi laajan tarjonnan elokuvia, sarjoja, lastenohjelmia ja dokumentteja. Suoratoistopalvelun sisältö on katsottavissa kanavapakettitilauksen määräajan loppuun saakka.

cmore.fi tuo ulottuvillesi myös sisältöä, joka on kasvanut yli C Moren televisiokanavien tarjonnasta. Voit katsoa myös ne La Ligan ottelut, joita C Moren televisiokanavat eivät ennätä esittää. Urheilutapahtumat esitetään suorina ja ne ovat katsottavissa myös tallenteina, jolloin voit katsoa ne silloin kuin sinulle sopii. Palvelusta löytyvien televisiosarjojen ja elokuvien valikoima on televisiokanavien tarjontaa laajempi.

Suoratoistopalvelua voi katsoa vaikkapa Smart TV:llä,  älypuhelimella, tabletilla tai PC/Mac-tietokoneella. Yksillä käyttäjätunnuksilla voi käyttää kahta laitetta samanaikaisesti, ja lisäksi katsoa perinteistä kanavapakettia.

Tee C More Sport tai C More Total -kanavapaketista kuuden kuukauden määräaikainen sopimus, tarjoamme ensimmäisen kuukauden veloituksetta!

Ollaan yhteydessä,
Elmo