Joulukuun bonuskanava katselukorttiasiakkaille: Eurosport 2

Eurosport 2 on uuden sukupolven urheilukanava. Joulu lähestyy ja talvi tulee, joten joulukuussa 2018 kanavan tarjontaan kuuluvat snookerin huipputurnausten lisäksi maastohiihdon sekä alppihiihdon maailmancupit – freestyleä ja lumilautailua unohtamatta!

Kuukauden bonuskanavan löydät kanavapaikalta 115 sekä 205 (HD). HD-kanavien katselu edellyttää Cable Ready HD televisiota tai digiboksia.

KUUKAUDEN TÄRPIT

Snookerin UK Championship (1.-9.12.) ja Scottish Open (10.-16.12.)

Eurosport on virallinen snooker-kanava. Kanavalla pistetään palloja pussiin vuoden ympäri. Joulukuussa snookerin ystäviä hemmotellaan kahdella huipputurnauksella: UK Championshipsillä ja Scottish Openilla.

UK Championship on MM-kisojen jälkeen toiseksi suurin snookerin rankingturnaus. Vuodesta 1977 pelatun turnauksen voittajalistalta löytyvät kaikki snookermaailman huiput. Viime vuonna voiton ja 170 000 punnan voittorahat kuittasi Ronnie O’ Sullivan, joka voitti Shaun Murphyn loppuottelussa luvuin 10-5.

Vastaavasti Scottish Open pussitellaan Emirates Arenalla Glasgowssa joulukuun toisella viikolla. Viime vuonna voiton nappasi Australian Neil Robertson, joka päihitti kutkuttavan jännittävässä loppuottelussa Kiinan Cao Yupengin erin 9-8. Tunnelmaa snookerturnauksissa ylläpitää Mr. Snookerina tunnettu Aki Kauppinen.

Maastohiihdon maailmancup Beitostølen 8.-9.12.

Talviurheilu on keskeisessä roolissa Eurosportin talvisessa ohjelmakartassa. Marraskuussa käynnistynyt maastohiihdon maailmancup jatkuu Beitostølenin vuorilla Norjassa. Viikonlopun ohjelmassa ovat mm. naisten 15 km, miesten 30 km sekä naisten 4 x 15 km viesti.
Therese Johaug on palannut kisaladuille ja hänen hiihtonsa kulkee kuin rasvattu. Millainen menofiilis on Kerttu Niskasella ja Krista Pärmäkoskella. Taistelevatko he palkintosijoista? Miten luistaa Iivo Niskasen sekä Matti Heikkisen suksi? Sinivalkoisina selostajina Juhani Henriksson ja Tommy Rundgren. Asiantuntijoina Toni Roponen ja Riikka Sarasoja-Lilja.

Haluatko nauttia kanavan sisällöstä jatkossakin? Pääset nauttimaan Eurosport 2 -kanavan tarjonnasta ja muutamasta muustakin alle kympillä kuussa!

Tilaa MIX 4-kanavapaketti vaikka kuukaudeksi kerrallaan. Nyt kampanjahintaan 4,95€/kk!

Kanavan löydät myös Active Sports-paketista. Tee Active Sports -kanavapaketista kuuden kuukauden määräaikainen sopimus, tarjoamme ensimmäisen kuukauden veloituksetta!

Ollaan yhteydessä,
Elmo