06.06. Huoltokatkot

Kuukausittainen huoltokatko

Verkkoyhteyksien moitteeton toimiminen edellyttää säännöllistä huoltamista.

Huollamme tietoliikenneverkkoja säännöllisesti joka viikon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä klo 00.00 - 06.00. Huoltotyöt vaikuttavat osaan Tampereen Puhelimen kuluttaja- ja  yrityslaajakaistaliittymiin. Kyseisenä aikana internet liikenteessä saattaa ilmetä lyhyitä katkoja.

Pahoittelemme katkoksesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

 

Toimintaohje katkoksen jälkeen

Mikäli laajakaistaliittymäsi ei toimi normaalisti huoltokatkon jälkeen, käynnistä verkkopäätelaite ja mahdolliset muut verkkolaitteet uudelleen. Odota käynnistyksen jälkeen hetki, jotta päätelaite ehtii muodostaa yhteyden verkkoon. Kokeile yhteyttä uudelleen.

Mikäli yhteys ei toimi laitteiden uudelleenkäynnistämisen jälkeen, ota yhteyttä häiriöilmoituksiimme:

 

Henkilöasiakkaat

03 455 3000

Yritysasiakkaat

03 455 4000

Häiriöilmoitusnumeromme palvelee asiakkaitamme 24 h.

Tiedotteet

Asiakaspalvelu & Tuki

03 455 1000

asiakaspalvelu
@elmo.fi

Avoinna arkisin klo 8-20

Yritysasiakaspalvelu

Sopimus- ja laskutusasiat
03 455 2000
yritysasiakaspalvelu
@elmo.fi

Häiriöilmoitukset

Palvelu toimii 24/7.
03 455 3000
hairioilmoitukset@tampereenpuhelin.fi

Yritystuki

Ota yhteyttä, kun tarvitset tukea palveluidemme käytössä.
03 455 4000
yritystuki@tampereenpuhelin.fi